Kytica skladom - čo to pre nás znamená?

  • Po kytici pokukujeme zvyčajne v špeciálnych chvíľach. Aké by to mohli byť? Možno potrebujeme gratulačnú kyticu na svadbu našej najlepšej kamarátky. Alebo chceme darovať kyticu kvetov svojej babke k jej okrúhlym narodeninám. Niekedy je to iba o tej maličkosti, keď chceme pripomenúť svojej polovičke, ako veľmi ju milujeme. 

Nech už je ten dôvod akýkoľvek, darovaním kytice chceme tomu druhému dať najavo, že nám na ňom/nej záleží a že má v našom živote významné miesto. Všetky tieto rozmanité pocity sa dajú vyjadriť jediným jednoduchým gestom - darovaním kvetov.

Sunny day_blog_photo_1

Prečo máme skladom zvyčajne iba 1 kus?

Tak, ako každý okamih v živote je jedinečný, jedinečná by mala byť aj kytica, ktorou chceme tento okamih skrášliť. V dobe sociálnych médií je moderné kupovať čo najväčšie, najdrahšie, najvýraznejšie. Kytica samotná možno upúta toľko pozornosti, že častokrát prekryje samotný dôvod, prečo sme ju kúpili. 

Preto staviame na jednoduchosť. Starostlivo vyberáme kvety a trávy, ktoré dopĺňajú účel, ale nesnažia sa ho nahradiť.

Dáva to zmysel?

Orezávať náklady a zvyšovať zisk kde sa dá by malo byť jedným z hlavných cieľov začínajúceho obchodu. Z pohľadu nákladov by bolo rozumnejšie každú kyticu uviazať iba raz, nafotiť, vytvoriť popisy a pridať do ponuky na e-shope. Po vypredaní, bez ďalšej úpravy už raz vytvoreného produktu uviazať ďalšiu s rovnakým alebo podobným zložením. Len nech je čo najskôr dostupná na predaj.

Ako k tomu teda pristupujeme my ?


Podľa nás je každá kytica unikátna. Aj keď je zložená, na prvý pohľad, z rovnakého zoznamu kvetov a tráv ako tá pred ňou.

Možno v tej prvej bola ruža s väčšou hlavičkou a v tejto ďalšej je zasa menšia, ktorá potrebuje viac vytŕčať aby sa nestratila. Tu sme použili iba zopár pampových tráv ale v tej ďalšej sme do celku potrebovali o dve trávy viac.


Práve preto je po vypredaní sušenej kytice uviazaná a fotená nová čo najskôr. Ponúkame ju ako nový kúsok. Aj keď to možno nedáva ten najväčší ekonomický zmysel, je pre nás dôležité, aby každý kupujúci dostal presne to, čo vidí. 

Chceme pomôcť vám, naším zákazníkom, aby ste mali možnosť vyjadriť svoje pocity čo najvernejšie a mohli posunúť tú štipku radosti o kúsok ďalej. Ak sa vám to podarí pomocou našich kytíc, ten náš hlavný cieľ sa v tej chvíli naplnil.

Ďakujeme.